CHARLIE & ANNIE - livets guld

Direktlänk till inlägg 6 februari 2007

minibebis

Av Emelie - 6 februari 2007 09:57

det ligger tydligen en lite liten bebis i min mage. var hos BM för ett par timmar sen o hon tyckte vi skulle kolla med ett ultraljud till så att han växer som han ska. hade bara ökat 1cm sedan sist jag var där. lille vän, du måste växa! daniel får ta ledigt från jobbet och följa med mig. man blir lite orolig, men det blir säkert bra. han kanske växer som tusan sen den sista månaden! det vet man ju inte. det e ju faktiskt 8 veckor kvar!rörelseförmågan e det iaf inget fel på. han sparkar på alla! t.o.m BM fick sig en knuff idag. hon skulle kolla om han vänt på sig, vilket han hade, o tryckte på magenvilket inte min lille pajas tyckte om, så han tryckte tillbaka! hihi. så nu ligger han upp och ner med perfekt läge att sparka på mikna stackars revben! det e knappt så man kan sova ibland.... men hellre det än att han inte rör sig alls. det hade varit tråkigt. ska snart iväg och jobba. ganska skönt att inte börja förrän kl.11 tre dagar i veckan. passar mig utmärkt. pratade med mamma nyss o hon var ledig nu tre dagar i rad och det hade iofs varit ännu härligare! men hon har ju att göra, bara 4 veckor kvarf tills de ska flytta in i nya huset. o där är ju en del grejer att packa ner! enligt IKEAs automatiska antal flyttlådor-uträknare skulle de behöva 200st! hahaha...nej. nu ska jag äta lite lunch, sen kör jag till jobbet! ciao!IDAG= v.31+0 (VECKA 32 av 40)

 
 
Ingen bild

Jenny C ( från jkpg :) )

6 februari 2007 16:06

Heej! Vad kul att du väntar barn! Grattis! Visste inte det. Nu är det ju inte långt kvar.. Jag hoppas det lilla knytet växer till sig ordentligt nu på slutet. Kan ju va lite långsamt ibland. Ha det så bra och grattis än en gång!
Kram Jenny

 
Ingen bild

Din syster/Liams moster/Daniels svägerska

8 februari 2007 12:39

Hej!! Hoppas allt e bra me dig, daniel o lillkillen!? Läste din blogg nyss och ja kan verkligen inte fatta att detta e sant... De går inte in i min lilla hjärna!! 8 veckor till sen e man en moster till nån.. knäppt!! :P
Vill bara hålla om han nu och aldrig släppa han igen!! MIN, bara MIN systerson!! (och simons iof) Har fler fjärilar i magen över det än vad ja nånsin haft över en kille för fan!! haha!
Älskar er alla 3...
Puss o kram syrran/svägerskan/mostern

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 29 juni 2016 07:35

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7578218537

Av Emelie - 6 januari 2015 12:17

Oj vad jag har svårt för att bara sitta i soffan o inte göra ngt alls! Men det e det vi gör idag. Charlie ligger här intill mig o suckar emellanåt, samtidigt som han kör huvudet ner mellan filtarna o soffryggen. Annie sjunger på sitt rum som vanligt ...

Av Emelie - 22 december 2014 18:42

God jul o gott nytt år alla i familjen, vänner o andra som vi känner! ;) Vi önskar er en riktigt skön julhelg!! Ta det lugnt, njut och ät choklad! Kramar fam Borgander ...

Av Emelie - 16 november 2014 19:57

Vecka 46 går mot sitt slut. Här sitter vi i soffan och väntar på att Bones ska börja. På TV visas Aktuellts nyheter och nu har det gått så långt att USA ska lagstadga att båda parter måste "aktivt säga Ja" till sex. Åh vad jag blir arg o ledsen på fo...

Av Emelie - 25 oktober 2014 21:42

Nu e det höstlov och det firar vi i familjen med sjukdom. Charlie har feber och huvudvärk. Dagen började bra med simning, fotboll och lek med kompisar. Till middagen ville Charlie ha en alvedon för att han hade ont i huvudet. Efter maten tyckte jag...

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards