CHARLIE & ANNIE - livets guld

Direktlänk till inlägg 27 januari 2007

baby-yra

Av Emelie - 27 januari 2007 13:46

idag har jag varit på babyproffsen med anna och köpt en bygel till baby-matstolen. så nu kan han sitta säkert! själva stolen är svart och bygeln framtill är grön...blev jättefint! o så köpte jag det sista exet av en musikmobil som är supermysig! ska iofs få låna en mobil av Kims underbara syster, men jag har kommit fram till att jag vill ha två. En på skötbordet också nämligen! Hehe. Drömde inatt att jag fick barn och jag hade glömt att köpa hälften av alla grejer man behöver...blev lite nervös. Haha. Har massa sånna skumma drömmar. Men det hör väl till antar jag. Det är iaf vad alla människor säger när jag berättar om dem. =)Nu är jag hemma och hjälper min lillebror välja till gymnasiet, har lyckats få honom till Söderportskolan! Men han är till skillnad från mig en riktig sportfanatiker och har valt samhälle-idrott istället för för samhälle-ekonomi, som jag så duktigt tog mig igenom. Mamma har också packat på mig en påse full med babyprylar. Allt från filtar till säkerhetskontakter till min första nalle... hihi.. flyttningen är i full gång här nu. min brors rum är nästan tomt, soffan på ovanvåningen står nu i min systers lägenhet och i mitt gamla rum står högar av kartonger! mars -07 är huset klart för inflyttning! nu ska jag köra hem...börjar bli hungrig (igen). o så ska jag nog övervaka flyttningen hos mina vänner där Daniel är och sliter för fullt just nu. Men det går nog ganska bra..de flyttar bara från ena trappuppgången till den bredvid!På onsdag bär det av till Kim i Halmstad! Ska bli så himla kul. Var länge sedan vi träffades nu! Ska fika o mysa och prata.... Längtar så efter det lilla hjärtat!'Adjöss!IDAG=29+4 (vecka 30 av 40)

 
 
Ingen bild

Lena

27 januari 2007 18:29

Hej tjejen! Det låter som ni verkar vara redo för tillökning nu, spännande! Vart är det era föräldrar ska flytta? Ska de överge det vackra Öllsjö? :) Hoppas att allt är bra med dig och magen! kram Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 29 juni 2016 07:35

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7578218537

Av Emelie - 6 januari 2015 12:17

Oj vad jag har svårt för att bara sitta i soffan o inte göra ngt alls! Men det e det vi gör idag. Charlie ligger här intill mig o suckar emellanåt, samtidigt som han kör huvudet ner mellan filtarna o soffryggen. Annie sjunger på sitt rum som vanligt ...

Av Emelie - 22 december 2014 18:42

God jul o gott nytt år alla i familjen, vänner o andra som vi känner! ;) Vi önskar er en riktigt skön julhelg!! Ta det lugnt, njut och ät choklad! Kramar fam Borgander ...

Av Emelie - 16 november 2014 19:57

Vecka 46 går mot sitt slut. Här sitter vi i soffan och väntar på att Bones ska börja. På TV visas Aktuellts nyheter och nu har det gått så långt att USA ska lagstadga att båda parter måste "aktivt säga Ja" till sex. Åh vad jag blir arg o ledsen på fo...

Av Emelie - 25 oktober 2014 21:42

Nu e det höstlov och det firar vi i familjen med sjukdom. Charlie har feber och huvudvärk. Dagen började bra med simning, fotboll och lek med kompisar. Till middagen ville Charlie ha en alvedon för att han hade ont i huvudet. Efter maten tyckte jag...

Presentation


Charlie o Annie - livets guld

Mina godingar

  Annie äter sin första kladdkaka

 

Charlie busar i trädgården

   

Syskonmys

Älsklingarna

   

Charlie på Lalandia

 

Annie - min lilla sessa

 

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards